Veelgestelde vragen

Hebt u een vraag? Kijk dan bij onze veelgestelde vragen.

Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact op via het online formulier.


Vul het registratieformulier volledig in. Na controle van uw gegevens, ontvangt u binnen 1 werkdag een e-mail met uw inloggegevens waarmee u toegang krijgt tot de Braspa Dental website.

De WhiteBox is bedoeld om de Dentale professionals kennis te laten maken met het product.
Stuur uw vraag via het contact formulier, mail ons via dental@braspa.nl of neem telefonisch contact op met de klantenservice.
Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.
In uw bestelhistorie in Mijn Account ziet u de status van uw laatste bestellingen.
Uw bestellingen worden door DPD Pakketservice geleverd.
U kunt u bestelling volgen via de Track and Trace service van DPD. Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u een e-mail met meer informatie.
Om een vraag te stellen aan een P&G-vertegenwoordiger, stuurt u een bericht via het contact formulier. Vermeld duidelijk de naam van uw praktijk en uw werkadres (inclusief de postcode) in uw bericht.
U hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour te sturen. Vul daartoe het retourformulier volledig in. De kosten voor het retour zenden zijn voor uw rekening. U kunt een artikel alleen terug sturen als:

  • Het artikel compleet is.
  • In de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat en fabrieksverpakking.
Wij storten het bedrag zo spoedig mogelijk op uw rekening, binnen 5 dagen na verwerking van het retour en uiterlijk 14 dagen na retourmelding.